>

Невдоволення наданими керуючими компаніями багатоквартирних послуг, змушує мешканців будинку писати скарги. Як це зробити правильно, пропонуємо розібратися прямо зараз.

Правила скарги на керуючу компанію

Перед написанням скарги мешканці будинку повинні розуміти, що входить в обов’язки компанії. Це дозволить правильно оформити заяву та отримати позитивну відповідь. В обов’язки керуючої компанії по догляду за багатоквартирним будинком входять:

  • оформлення вуличного та під’їзного освітлення з заміною лампочок;
  • підтримка відповідного температурного режиму у під’їздах (не менше 20 градусів);
  • дотримання правил благоустрою прилеглої території;
  • своєчасний вивіз побутових відходів;
  • збереження і ремонт майна;
  • підтримка комунікацій.

Якщо у мешканців будинку виникають претензії щодо невиконання зобов’язань управляє компанією, вони мають право скаржитися на керуючу компанію до адміністрації міста, житлову інспекцію, Росспоживнагляд, прокуратуру і судові органи. Результатами скарги може стати позбавлення компанії ліцензії або адміністративний штраф. Своєчасне реагування мешканців будинку на надання послуг, може запобігти масу проблем.

Чому відключили світло і законно це?

Законними причинами для відключення світла можуть бути:

  • аварійні ситуації, спровоковані НС або іншими непередбаченими обставинами;
  • заміна спеціалізованого обладнання або планові ремонтні роботи;
  • ситуації, пов’язані з ризиком виникнення пожежі;
  • незаконне використання електрики;
  • наявність довго по сплаті за електроенергію.

При вимиканні в квартирі світла, господарі повинні вийти на сходову площадку або у двір і подивитися, чи є електрика в сусідніх квартирах або будинках. У таких випадках відключення світла може бути пов’язано з поломкою лінією в квартирі і загальним відключенням. Як правило, ситуація нормалізується протягом кількох годин.

При тривалому відключенні світла громадяни РФ можуть звернутися в Керуючу компанію або диспетчерську службу. Якщо всі спроби закінчилися невдачею – можна зателефонувати до МНС за номером 01 або 112.

Правила оформлення заяви на сусідів

Причини звернення до дільничного на сусідів різні. Найпоширенішими є:

  • недотримання тиші в нічний час;
  • сміття на сходовій клітці;
  • антисанітарія;
  • незаконні дії щодо встановлення одноосібної тамбурной двері;
  • псування чужого і громадського майна;
  • дебош в результаті наркоманії та алкоголізму.

Правила складання заяви передбачають правильне написання шапки (з точним зазначенням органу, куди прямує, Ф. В. О., домашньої адреси та телефону). Основна частина заяви дільничному на сусідів, присвячується скарзі, де громадянин з точними вказівками прізвищ і дат описує порушення. У заяві необхідно вказати Ф. В. О. сусідів, які можуть дати свідчення і вказати, що порушник неодноразово був попереджений про можливі наслідки.

Відсутність Ф. І. О. в заяві сприймається як анонімка і не приймається до розгляду. Якщо скарга колективна, в ній повинні стояти особисті підписи кожного заявника.

Заява подається особисто дільничному, в поліцію або в онлайн-режимі через інтернет.

Виявлення поліцією факту систематичних порушень з боку сусідів тягне за собою адміністративну відповідальність та штраф, розміри якого можуть коливатися від 100 руб. до 80 тис. руб.