Вітаю всіх любителів саморобок і тих, хто просто заглянув на сайт в пошуках цікавих ідей, які можна взяти на замітку. Сьогодні представляю вашій увазі варіант виготовлення ювелірної бензинової пальника. Її автор виготовив з підручних матеріалів і без використання токарного верстата. Дана саморобка ні в чому не поступається магазинним аналогам, і стане в нагоді для пайки дрібних предметів, пальник, не дивлячись на свої розміри, задоволена потужна, вона здатна розплавити навіть мідь, не кажучи вже про алюміній або олово. Змайстрував її автор ютуб каналу “все могем”, так як йому часто доводиться паяти дрібні предмети, і йому потрібна пальник для плавки тугоплавких припоїв, так що якщо комусь із вас також доводиться працювати з тугоплавкими матеріалами, думаю вам така річ точно стане в нагоді. Загалом, я починаю, а ви дивитеся самі, якщо зацікавила ідея, беріть на замітку, кому лінь читати, спускайтеся відразу вниз і дивіться відео.

Матеріали:

* латунна сантехнічна заглушка з внутрішньою різьбою ½ дюйма,* перехідна втулка так само з різьбленням ½ дюйма,* латунний перехідник під шланг з внутрішнім різьбленням ½ дюйма,* монета номіналом в 50 к. (для розсікача),* мідна трубочка діаметром 4 мм (2,5 мм внутрішній діаметр) (для інжектора),* мідна трубочка діаметром 8 мм (для подавання бензоповітряної суміші),* маленький кран із штуцерами діаметром 6, 5 мм (якраз під внутрішній діаметр 8 мм),* низькотемпературний припій по алюмінію,* дерев’яний держак для ручки.

Інструменти:

* гріндер (або болгарка, або просто наждачний папір),* газова грілка,* шуруповерт,* болгарка,* звичайний паяльник,* лещата.

Крок 1.

На початку, автор зачищає мідні трубочки на гріндері. Так само на цьому етапі автор заокруглює, на гріндері, межі перехідної втулки. Забігаючи в перед скажу, що всі сантех елементи автор використовує для виготовлення форсунки пальника.

Крок 2.

Це перший етап пайки. Тут автор накручує на втулку заглушку і з’єднання запаює за допомогою газового пальника і низькотемпературного припою.

Крок 3.

Далі автор бере монету, по центру свердлить в ній отвір діаметром 4 мм під трубочку-інжектор. Потім фіксує монету на болтику, затискає її в патроні шуруповерта і сточує по периметру грань, щоб монетка увійшла всередині перехідника під шланг.

Крок 4.

Сточену монету автор поміщає в перехідник і вкручує в нього втулку з заглушкою, монета всередині ходить вільно, а цього бути не повинно, тому автор розбирає з’єднань і трохи підточує на гриндері торець втулки. Потім знову все збирає, тепер монета тримається жорстко і не бовтається. Так само на цьому етапі автор свердлить отвори в заглушці, в межі діаметром 8 мм, під трубочку подачі бензоповітряної суміші, а в її торці – діаметром 4 мм під інжектор.

Крок 5.

Далі автор вкорочує перехідник, потім накручує його на втолку, і все обробляє на гріндере затиснувши в патроні шуруповерта, тим самим надаючи деталі ідеально круглу форму. Форсунка готова.

Крок 6.

На цьому етапі автор зайнявся пайкою крана. Кран буде впаяний в трубочку діаметром 8 мм. Її автор розрізав на дві частини потрібного розміру. Так як в крані є пластикові та гумові елементи (прокладки і коліщатка) при пайку, від високої температури вони можуть пошкодитися, поетом перед пайкою їх необхідно витягти. Для цього автор розбирає кран. Спочатку він відкручує вентиль, потім викручує штуцер, робити це потрібно акуратно, щоб не пошкодити різьблення. Далі автор витягує кулю, тепер можна приступати до пайки. Тут автор так само використовує низькотемпературний припій.

Крок 7.

Після пайки труби до крана, автор зібрав його, але поки без нутрощів. Тепер необхідно припаяти саму форсунку. Чому автор не встановлював нутрощі краника, тому що спочатку необхідно визначитися з якого боку буде вентиль, тут все залежить від того, лівша ви або правша, автор правша, тому він розташував кран, так як йому потрібно і тільки після цього припаяв форсунку.

Крок 8.

На цьому етапі автор зігнув жиклер як в стандартній бензинової пальнику і так само припаяв його до форсунки зверху, в торець заглушки, там, де просвердлено отвір. Потім автор зібрав у зворотному розбиранні порядку кран. Потім автор припаює другий кінець жиклера до трубочки подачі бензоповітряної суміші. Так як отвір під жиклер знаходиться дуже близько до крана, а кран вже зібраний, автор паяє трубочки звичайним паяльником на свинцево-олов’яний припій.

Крок 9.

На цьому етапі автор зайнявся виготовленням ручки для пальника. Від держака (у автора це балясина від старого дитячого ліжечка) автор відрізав заготовку необхідної довжини, просвердлив в ній, в торці, отвір на всю довжину. Потім обробив її на гріндері, надавши необхідну форму, вона повинна бути зручною і добре лягати в руку. Після готову ручку автор відшліфував, нанизав на трубу на пальнику і покрив її вазеліновим маслом. Так само автор впаяв у виступаючий за ручкою відрізок труби трубочку діаметром 6 мм, це потрібно для тог, щоб можна було фіксувати два види шлангів – діаметром 8 і 6 мм.

Крок 10.

І так пальник майже готова, залишився один невеликий, але важливий штрих – насвердлити отвори в розсікачі. За порадою старих ювелірів, прийнято вважати, що співвідношення отвори в жиклері до отворів на розсікачі має бути 1 до 10. У автора внутрішній діаметр отвору в жиклері 2,4 мм, значить в розсікачі потрібно просвердлити 24 отвори діаметром 1 мм.що власне автор і робить, спочатку він розмічає розсікач, потім на невеликому свердлильному верстаті (власного виготовлення) свердлить отвори. Готовий розсікач встановлює назад в форсунку.

Крок 11.

Пальник повністю готова, тепер пора її протестувати. Так як у автора поки немає повноцінного генератора бензоповітряної суміші, автор змайстрував просту конструкцію зі звичайної скляної банки. Думаю по фото все зрозуміло, як вона працює. Більш зрозумілий принцип на відео. До цієї конструкції автор під’єднав пальник і випробував її спочатку на міді, потім на алюмінії, як бачите, плавить все відмінно.

На цьому у мене все, всім хто дочитав і подивився все до кінця, спасибі за увагу, ну а я з вами прощаюся, всім удачі і до нових зустрічей в гостях у самодєлкіна!!!!джерело (source)