Ми з’ясували, як уявляють собі концепцію сучасної ванної кімнати справжні знавці сантехніки

Часто в своїх статтях ви говоримо, що сучасна ванна кімната сильно відрізняється від тієї, що була двадцять років тому. Тепер у цього приміщення зовсім інші функції, можливості і призначення. Законодавцями в світі сантехніки можна сміливо назвати кращі німецькі бренди. Ми зустрілися з представником відомого німецького бренду keuco і дізналися, що він думає про сучасні ванні і їх майбутнє.

Михайло комендантов, директор представництва keuco в росії

Керує представництвом keuco з січня 2017 року. Має багаторічний досвід в продажах сантехніки, раніше очолював збутові підрозділи в росії компаній grohe і ideal standard.повернувся до роботи з сантехнікою в нелегкий післякризовий час, щоб гідно позиціонувати і просувати справжній німецький бренд keuco на російському ринку.

— мені подобається, що в німецькій ванній кімнаті немає нічого зайвого, всі деталі працюють, а якщо є якісь прикраси, то непомітні. Так склалося, що вся німецька сантехніка-це класика того ж рівня, що і німецькі автомобілі. Я говорю в першу чергу про європейські смаки, які з кожним роком стають все ближче до росії.

У американців, наприклад, зовсім інша система зливу, японці ж схиблені на електроніці. Європейці вважають за краще контролювати сантехніку руками, а електроніка у нас продається поки погано, виключаючи хіба що моделі для громадських зон. І навряд чи в найближчому майбутньому ситуація різко зміниться, тому німецькі бренди дотримуються класичних європейських смаків.

Я радий, що за останні 20 років російські уявлення про ванну кімнату доросли до європейських стандартів. Тепер ванна кімната-це приміщення в будинку, гідне увагу не менше, ніж кухня або спальня. Ще в 90-і роки мені доводилося пояснювати клієнтам, що таке вбудовані бачки і підвісна сантехніка, а спеціальних меблів для ванних кімнат взагалі майже не існувало.

Тепер же у великих ванних кімнатах ставиться меблі не гірше, ніж в житлових приміщеннях, і вона з’являється не просто так, а відповідно до сантехнікою і обробкою. Тобто всі предмети в інтер’єрі служать єдиної концепції. І ще я вважаю, що майбутнє-за дзеркальними шафами, особливо вбудованими. Але про такий предмет обстановки потрібно думати на етапі будівництва, тому я намагаюся розвивати цю тему серед дизайнерів.

Так, зараз росія ближче по духу до європи, але довгий час нам були більш зрозумілі південні і азіатські смаки і традиції, і багато хто до цих пір бачать свої інтер’єри в такому ключі. Тобто думають, що класика з завитками і вензелями — це верх дизайнерської думки. Але саме у ванній це незручно, вимагає великих зусиль з підтримки зовнішнього вигляду і непрактично.

Ми в компанії keuco намагаємося думати в першу чергу про зручність, тому працюємо в стриманому дизайні, розрахованому на широкого споживача в сучасній орієнтації по стилю. До нас приходять люди саме з такими запитами, вони вибирають сучасний або навіть мінімалістичний дизайн. Навіть якщо стиль інтер’єру чітко не позначений, еклектичний, то сучасна ванна прекрасно їм підійде. Це наша філософія, і ми раді, що людям вона стає все цікавіше.

Як не дивно, я мало вірю в те, що незабаром ванна кімната буде повністю роботизована, навіть незважаючи на концепцію «розумного будинку». Але в найближчі десятиліття розвиток технологій буде направлено на душові системи. Мені здається, що ванни відійдуть на другий план, а душ виявиться в пріоритеті, і це пов’язано в першу чергу з ритмом життя в мегаполісі.

Ідеальна картинка ванній майбутнього в моєму уявленні виглядає так: ванна — це не просто кімната, а такий спеціальний блок. Задаєш заздалегідь параметри-температуру, натиск, спосіб подачі води, заходиш, і сантехніка сама тебе миє і навіть сушить. Ось це ідеальне уявлення про гігієнічні процедури, яке коли-небудь хотілося б втілити в життя.

Щоб відчувати себе комфортно у ванній кімнаті, мені потрібно, щоб дотримувався ряд умов. По-перше, я за суміщений санвузол, а значить, в ідеалі в сучасному інтер’єрі повинно бути мінімум два санвузли. По-друге, мені потрібна душова кабіна без піддону з мінімумом деталей і з декількома душовими головками, верхнім і бічним душем. По-третє, щоб отримувати задоволення від перебування у ванній кімнаті, мені потрібно, щоб в ній все було вбудоване, в тому числі дзеркальний шафа.

Аксесуари в моїй ідеальній ванній повинні бути в тому ж металі, що і інші металеві предмети, краще хромовані. Все хромоване повинно мати пристойний розмір і вагу, не гриміти і не бовтатися, щоб бути не просто декором, а гідною частиною ванної кімнати. І ще дуже важливий світло, адже у ванних кімнатах рідко є вікна. Потрібна підсвічування не тільки стелі, але і всіх предметів і обов’язково дзеркал.

Мода на кольори може змінюватися щомісяця. Але для ванної кімнати класика-це білий колір і його відтінки, і від цього нікуди не дітися. Часи йдуть, тренди змінюються, а класична ванна залишається білою.пояснити такий консерватизм замовників дуже просто. Ванна кімната-це місце, де ми чекаємо кришталевої чистоти, хочемо бути впевнені в гігієні та безпеці. І якщо в інтер’єрі ванної переважають інші кольори, то підсвідомо виникає думка, що там не дуже чисто.

А ось змішувачі у компанії keuco виконані в різнокольорових металах, і це теж не просто так! на глянцевому хромі дуже добре видно плями і відбитки пальців, і вони будуть там з’являтися, скільки прибирання не роби. Ось чому наші змішувачі представлені в металах різних відтінків і з різними типами обробки — матові, зістарені, немов подряпані. На таких металах відбитки пальців не видно, тому відчуття чистоти не загубиться. Дорогоцінний же блиск, якого ми чекаємо від металів, залишиться.

Хороший бренд повинен мати історію, щоб привернути увагу дизайнерів і їх замовників. Не можна зробити хороший бренд з історією за два роки, бренд взагалі починається після 30 років існування, до цього він тільки створює собі репутацію. Щоб бути серед лідерів ринку і мати впізнавану продукцію, бренд повинен бути законодавцем в якомусь напрямку, стати засновником якогось стилю, напрямку в дизайні, технології.

Приблизно кожні п’ять років відбувається зміна уявлень про сантехніку, і провідні бренди стежать за цими змінами, співпрацюють з кращими дизайнерами і першими впроваджують нововведення. Чому немає визнаних китайських брендів, хоча в цій країні виробляється так багато сантехніки? тому що вони не створюють своє, вони копіюють і повторюють за іншими, іноді дуже гідно, іноді ні. Але справжній бренд робить все своє, сам і просуває це все на ринок. І в ідеалі, якщо бренд називається німецьким, то і виробництво має бути в німеччині. І хороший бренд пропонує комплексне продумане рішення, а не окремі предмети. З гордістю можу сказати, що німецький бренд keuco відповідає всім цим пунктам!