Ремонт автоскла

5-25-2020

Причини появи відколу або тріщини на вашому лобовому склі можуть бути різними: камінь потрапив в скло з-під коліс, різка зміна температури повітря і т.п., і якщо зовсім недавно Вам довелося б міняти все скло, то на даний момент ми пропонуємо альтернативний вихід з ситуації, що склалася. Завдяки технології ремонту тріщин і відколів сьогодні не варто викидати величезні гроші на покупку нового лобового скла і його заміну. В такому разі рекомендуємо звернутися на сайт за посиланням premiersolutions.kiev.ua.

Наше основне завдання полягає у відновленні пошкодженої ділянки скла за допомогою полімеру – адгезійної смоли і подальшої полімеризації відновленої області для стабілізації структури матеріалу і поліпшення зовнішнього вигляду відремонтованої ділянки (полімер після опромінення ультрафіолетом має коефіцієнт заломлення практично однаковий зі склом).

При невеликих пошкодженнях скла питання ремонтувати його чи ні в даний час не варто — безумовно ремонтувати, інакше незабаром доведеться викладати набагато більшу суму за установку нового.

В основі роботи компанії лежить американська технологія дозволяє відновити механічну стійкість вашого скла і його зовнішній вигляд, що, в свою чергу,
економить ваші кошти і час.

Використовувані нами полімери мають ряд переваг:
Перше, як уже згадувалося, після затвердіння вони мають майже такий же коефіцієнт заломлення, як і у скла.
Друге, вони не жовтіють з часом і не бояться зміни сезонів.
Третє, вони дозволяють проводити ремонт практично будь-якої складності.
При сильному розтріскуванні операція проводиться в кілька етапів, якщо необхідно, то з обох сторін триплексу. Для глибоких відколів, тріщин і кратерів є спеціальні, більш тверді полімери.

Найчастіше автомобілісти ігнорують незначні пошкодження з’явилися на їх лобовому склі. Це може бути маленький скол або ледь помітна тріщина. Заспокоюють же вони себе тим що скло з ними ще “сто років простоїть”. Але, на жаль це не завжди відповідає дійсності, тому що пошкоджене скло набагато більше схильне непередбаченим впливам із зовні, ніж скло без пошкоджень. Так що ще зовсім недавно ледь затний скол або тріщина можуть перетворитися в значну причину для заміни скла.





Хочемо також нагадати що якщо в тріщину або скол потрапила пил, бруд, або будь-якого роду хімія візуальний ефект після ремонту втрачається на 20-30 %.У зв’язку з цим хочемо надати Вашій увазі кілька пунктів того, що необхідно зробити якщо ви помітите будь-якого роду пошкодження на лобовому склі вашого автомібіля:

При появі відколу або тріщини негайно зверніться до майстра по ремонту скла.
Якщо поблизу немає ремонтного Сервісу, або ж просто немає часу потрапити туди найближчим часом захистіть своє скло від попадання в нього пилу, бруду і хімічних речовин. Це легко можна зробити приклавши до пошкодженої ділянки шматочок паперу розміром з пошкоджену площу. Папір до скла можна приклеїти скотчем.
Ні в якому разі не заклеюйте пошкоджену ділянку скла тільки скотчем. оскільки клей від нього при попаданні в скол (тріщину) істотно ускладнить процедуру ремонту, або зовсім зробить його не придатним для ремонту якщо на вулиці холодну пору року, постарайтеся не піддавати ваше пошкоджене скло різким перепадам температури. Це може стати причиною розбіжності тріщини, або, якщо у вас скол, то він може пустити промені.
До ремонту намагайтеся не їздити по бездоріжжю, тому що найменший вибоїн може стати причиною розбіжності тріщини до великих розмірів.